Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

02.02.2011

BUSY WEEK

Har travlt for tiden, har faktisk meget travlt. Igår var jeg ude og køre efter skole, (læs: tror i er trætte af at høre om køretimer efterhånden.) og det gik super godt! Jeg parallel-parkerede med succes! Da jeg var færdig med at køre, skulle jeg tage bussen, og så kørte den bare lige forbi mig! (læs: FynBus damen fik en ordentlig svada!) Jeg skulle være på arbejde, og kunne kun nå det, hvis jeg var kommet med bussen. Jeg fik ringet efter min mor, og begyndte at gå mod Tarup. Jeg nåede næsten på arbejde til tiden, og skulle heldigvis kun være der til kl. 18, hvorefter min veninde tog over, så jeg kunne komme hjem og spise sammen med min familie. Min far havde nemlig fødselsdag. Så vi fik lækker mad, og god vin :)
Resten af aftenen forløb med at slumre på sofaen, og gå tidligt i seng.

I får lige en fantastisk sang, fra en fantastisk (wonder) sanger... Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar