Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

04.10.2010

YOU GOT TO SEE MY BIBLE!

Om du har kærestekrise, dårlig hårdag, brug for modetips, lyst til noget lækkert eller nogle sextips, så har de det!! Mmh, fra de lækreste smoothies og drinks, til cookies og dinner. Det er selvfølgelig det ultimative tøseblad "Woman" jeg taler om... Der burde ligge et eksemplar af denne "bibel"på ethvert pigeværelse, som ejes af en pige med en lille smule interesse for sig selv, fyre, sex og mode. Personligt har jeg mit eget Woman-bibliotek på mit værelse, se her...




Hvis du er den ultimative girly girl, så besøg Woman's hjemmeside her
Håber i har en god mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar