Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

12.01.2011

TO BUY OR NOT TO BUY?

Min 18'års fødselsdag nærmer sig, og dertil hører planlægning af stor fest, køretimer og teori. Så jeg går og har lidt travlt, (også derfor der ikke er blevet blogget så meget (sorry katrine)) men vigtigst af alt (næsten) skal jeg finde en kjole til min 18'års fest - jeg er kommet frem til tre kandidater, og nu kunne jeg godt bruge jeres hjælp, så smid en kommentar (alle kan kommentere, også selvom man ikke selv har en google konto, eller en blog (: ), og fortæl mig hvad for en i synes er pænest!

299,- fra nelly.com
Synes den er lidt "lille-pige-next-door" sød, 
og så er den ikke "bare" sort..

179,- fra nelly.com
Print er endnu ikke yt, og kan faktisk godt 
se den her med et par (meget) høje sko.

349,- fra nelly.com
Den er så romantisk, og ville være fortrinlig med 
sorte legging, sorte sko, rød neglelak og røde læber...

Kære læsere, hvad for en foretrækker i??

3 kommentarer:

  1. Anonym1/12/2011

    Det var da rart med et blogindlæg Liv! jeg ved jo ikke hvad jeg skal lave når jeg ikke læser i din blog :D
    men angående kjolen så er jeg på den røde! jeg kunne godt se dig i den <3

    SvarSlet
  2. Anonym1/12/2011

    TAG DEN RØDE! :D

    SvarSlet
  3. Jeg syntes super godt om den røde, men syntes at den lilla er blot en smule 'federe' :D

    SvarSlet