Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

17.01.2011

WISHES

Min far og jeg har fødselsdag tæt på hinanden (han d. 1. feb, og mig d. 10. feb.), og derfor holder vi som regel fødselsdag for familien sammen. Og endelig har vi fået inviteret folk, og derfor bliver jeg jo nødt til at lave ønsker, igen... Tænkte jeg lige ville dele nogle af dem med jer! :)


Jeg ønsker mig "Wreck this journal" af Keri Smith, som er en meget speciel bog.. Den skulle være meget inspirerende, og skulle give en lyst til at være kreativ. Den kan købes her.


Jeg ønsker mig også en plakat, som efter min mening er meget speciel - men smuk. Det er denne. Kunne snildt se den på mit værelse i en fin ramme..


Jeg har jo fortalt jer, at jeg er blevet lidt forelsket i Agnes Obel, og derfor ønsker jeg mig hendes album Philharmonics.


Derudover ønsker jeg mig nogle mere "kedelige" ting (ikke kedelige for mig selvfølgelig. læs: men nok for jer.) Såsom;
GPS og isskraber til bil.
Sengetøj med farver og finurlige mønstre.
Gavekort til Collage i Odense.
Bøger af Sara Blædel. (Alle bortset fra "Kald mig prinsesse".)


Så hvis der er nogle der havde lyst til at give en gave, men ikke havde inspiration, har i det i hvert fald nu! Ha' en god mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar