Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

22.02.2011

KOMIK & RÅ FISK

I lørdags var jeg i biografen med mine forældre & min lillebror. Vi så "Alle for én". Den var hylende morsom, og det var super hyggeligt at være sammen. Efter filmen hentede vi sushi, og kørte hjem og spiste det. Sushi er min livret, og det smagte sygt godt!!!

Sådan så jeg ud;

cardi; VILA - kjole; H&M - bælte; genbrug
taske; gina tricot - strømpebukser; Pieces - sko; bianco

I dag har jeg været ope kl. 05.00, fordi jeg skulle arbejde fra kl, 06.00, og i aften skal jeg til fest, så skal lige sove en times tid nu..... ha' en god aften!

1 kommentar:

  1. Anonym2/26/2011

    Du er jo alt for lækker skat :D
    - Due

    SvarSlet