Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

19.02.2011

NOGET AF DET JEG KØBTE TIRSDAG

Her er noget af det jeg købte i tirsdags...

Leggings fra VILA til 259,95,-
Som i kan se, har de to falske lynlåselommer foran,
bagpå har de to små lommer, og så har de ridebukse-skind ved inderbenene. 

Taske fra Gina Tricot til 249,-
Synes den er super fin, og gammeldags på den gode måde! 

Sandaler med hæl fra H&M til 349,-
Bliver perfekte på stranden til sommer, 
og så er de vildt behagelige at gå i! 

Boots fra Bianco til 150,- (sat ned fra 400,-)
Virkelig rå, og behagelige oven i købet.

Det var et lille smugkig på hvad jeg fik købt! Kender i ikke det, at når man er ude og shoppe, føler man at man har købt vildt meget, men når man kommer hjem, var det måske ikke så vildt endda?? I får lige at vide, hvad jeg mere købte;
To par strømpebukser fra pieces + 3 stk. neglelak.
Lidt make-up + selvforkælelse fra Matas.
Agnes Obel - Philharmonics, fra Fona..

Resten af dagen i dag, skal forløbe med familie-hygge.. Præcis hvad, får i nok at se senere :) Hav' en god lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar