Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

16.02.2011

CAFE BESØG & OOTD

I går var jeg inde i byen med min veninde. Vi shoppede, og var et smut forbi Olivia på Vintapperstræde i Odense.. Sådan så jeg ud (læs: denne gang er det beskidte spejl ikke min skyld, billedet er nemlig taget i Gina Tricot's prøverum!) :

 blazer: SAND (læs: min fars gamle) - tunika: Lipo Lipo
- top: VILA - leggings: only - ur: geneva - sko: converse all stars

På Olivia fik jeg tapas, og Katrine fik grøntsagstærte... Mmh.. 

I anledning af sneen, mente vi også vi fortjente varm kakao med flødeskum!

Jeg fik brugt latterligt mange penge, og på et tidspunkt (nok fredag), skal i nok få at se hvad jeg har købt! :) Jeg håber i alle sammen har haft en super god dag, det har jeg i hvert fald! Jeg har nemlig bestået min teoriprøve i dag! Juhu! Skal aldrig igen høre nogen på en CD sige; Billede nummer et, du kører 65-70 km/t, hvordan vil du fortsætte?..... Og det er super dejligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar