Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

03.10.2010

I HEART DESIGNER BAZAAR!

I går var jeg til designer bazaar i odense. Hele odense congress center var fyldt med boder med tøj fra forskellige mærker, og der var helt vildt mange mennesker!
Der var smagsprøver på alt drikkelse fra Cult, og der var så meget fedt tøj, sko, accessories og tasker, jeg fandt en fantastisk slags af sidst nævnte, men lavede den der, har-du-nu-også-brug-for-den-maria??? og der måtte jeg desværre svare nej. Den kostede ellers kun 150,-!! Hvad jeg derimod havde brug for var hullede leggins fra Vila, og fem par hotpants fra pieces, det hele til den lette sum af 100,-
Da mine følgesvende var færdige, begav vi os mod Rosengaardscenteret og tog bussen til Banegården, og derefter toget til en lille by tæt ved mig, hvor Jacob bor. Der blev jeg hentet af min far, og senere var jeg på arbejde...

Kæresteparet Jacob & Catarina, som jeg fulgtes med (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar