Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

25.01.2011

JEG SER FREM TIL...

...min fødselsdag d. 10. Februar! Der bliver jeg nemlig 18. Og i den forbindelse, skal jeg holde fødselsdag for min familie, d. 5., og så skal jeg holde fødselsdag for mine venner d. 12.! Hvilket jeg ser helt vildt frem til!

...at få kørekort og bil, så jeg er uafhængig af fynbus & dsb.

...sommerferien! Jeg skal to uger til Spanien med mine forældre, min lillebror & og hr. kæreste! Det bliver rent udsagt hammer fedt!! Vi har vores eget hus, med privat pool, og meget kort afstand til havet..

...sommerferien! Jeg skal nemlig også en uge til Skagen, sammen med mine fantastiske piger! Vi har lejet et super lækkert sommerhus, og skal bo der i en uge, og feste helt vildt igennem!

Det er dejligt at have noget at se frem til, og jeg syne sjeg har meget af det lige for tiden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar