Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

18.06.2011

LONG TIME, NO SEE

Undskyld forsømmelsen!
Men nu er jeg igang igen, med en lidt forandret blog, og nyt gåpåmod!
I får lige at vide hvad der er sket siden sidst, i billeder.....

 Jeg har fået en bil! (læs: Renault Clio)
Og kørekort selvfølgelig!

 Jeg har fået en tatovering. (læs: MEGET flottere i virkeligheden!)

 Som så sådan her ud, inden jeg begyndte at rette på den...

Og til det nyeste... Jeg har købt en hest! 
Den kommer hjem på tirsdag, hedder Silja,
og jeg glæder mig uendeligt meget!

Et udpluk af hvad jeg har gået og lavet... Jeg lover at blive bedre til at opdatere! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar