Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

20.06.2011

Studenterdrømme og sommerferie

Jeg har været til min sidste eksamen i dag, nemlig matematik... Det gik desværre ikke specielt godt... Men det vigtigste; jeg har sommerferie! I dag har jeg gået om drømt om denne tid, om nøjagtig et år - der bliver jeg nemlig student! Da jeg var på arbejde i dag, kom en del studenter ind og købte halvdelen af vores sprutlager... Hvor jeg dog glæder mig!
I morgen skal jeg hente min hest, og jeg kan overhovedet ikke vente! Glæder mig til at gå et pusle om hende, og bare slappe af... Jeg håber i har haft en fantastisk dag, og til dem som allerede har sommerferie (ligesom mig), god sommerferie!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar