Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

08.02.2011

MERE VOKSEVÆRK

Min 18års fødselsdag nærmer sig, og jeg synes godt jeg kan mærke det... Begynder at få breve fra banken, folketinget, tandlæge, og sådan nogle ting.. Føler ikke rigtig jeg kan overskue det, alt det med dankort, og nye konti. Føler mig pludselig ikke klar til at blive "voksen". Glæder mig til weekenden, hvor jeg skal fejre min 18års, med alle de nærmeste.

Holdte forresten en fantastisk fødselsdag for min familie i lørdags! Det var super hyggeligt, og vi fik 3-retters hjemmelavet mad, hvilket også var lækkert. I gave fik jeg penge, gavekort & sengetøj. Regner med at skulle købe en masse lækkert tøj.. Måske et enkelt par sko..

Efter skole skal jeg ud og købe de sidste ting til på lørdag, og derefter på arbejde. Håber i allesammen har en fantastisk tirsdag derude!! Ellers kan denne sikkert hjælpe......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar