Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

30.11.2010

DANMARK ER GÅET I SNECHOK!


Puha, er altså ved at være træt af at høre om det kaos sneen laver i Danmark. Igår, sad jeg sammenlagt i bilen i en halv time, og hørte fire trafikmeddelelser om at visse toge & busser var udgået, og samtlige linier hos Fynbus var forsinket. Og det fik jeg i hvert fald også at mærke da jeg havde stået og ventet en halv time, på at komme med bussen hjem fra Odense. Jeg mødte heldigvis en jeg kendte.. Vi valgte at tage en anden bus, som også kører ud mod der hvor jeg bor, dog ikke hele vejen. Da vi steg ind i bussen, kunne vi se den anden bus, på vej ind til Banegården, så ud igen, busmanden blev meget forvirret over vi skulle ud af bussen, før den overhovedet var kørt, men ud kom vi, og ind i den anden bus...
Da jeg kom hjem, havde jeg den værste hovedpine længe, og lagde mig derfor til at sove kl. 20, og vågnede først igen her til morgen kl. 8.30... Ikke dårligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar