Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

26.11.2010

SÅ FALDT SEEN!


Så fladt seen, lidt for tideligt efter min mening. Men hvor er det hyggeligt, selvom busserne er meget forsinket, selvom bilerne kører i grøften på stribe, selvom man fryser helt vildt, og er nødsaget til at have så meget tøj på, at den lille talje man havde forsvinder, så er det altså hyggeligt! Og selvom det først er den første på onsdag, kan jeg ikke lade være med at komme i julestemning. Jeg er dog lidt i tvivl om jeg overhovedet kan komme hjem fra skole, eftersom de snakker om, at busserne ikke kommer til at gå så meget mere i dag. Men nu er det weekend, og den er længe ventet! Jeg skal til tidlig julefrokost i morgen hos min mormor & morfar, og derefter på arbejde. Min søndag går endnu en gang med afleveringer og lektier, men med et twist af sne, varm the og en tændt brændeovn. Det gør alligevel det hele lidt mere hyggeligt! Go' weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar