Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

30.11.2010

HAR JEG NOGENSINDE FORTALT JER, AT JEG ER SKABS-FODBOLDFAN?




Nej, vel? Det er jeg altså. Og ynglings-holdet er Odense Boldklub. Så hvor glad bliver man, når skolen får fribilletter til alle elever? Sidste mandag, trodsede Katrine & jeg kuldet og tog på stadion. Og det var den fedeste oplevelse! OB spillede mod FCM. I starten af anden halvleg stod der 2-0 til FCM, men så scorede Ob, så lavede FCM selvmål, og så var der god stemning! Efter nogen tid, scorede OB igen, og vandt 3-2. Det var den fedeste kamp længe, og som i kan se, sad jeg i OB's ende (stiften) lige bag målet.

På Lørdag får vi endnu en gang fribilletter, og der spiller OB mod AAB, og jeg slæber den kære kæreste med, med varmt tøj, tæpper, fadøl og masser af slagsange!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar