Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

07.11.2010

SAW 7 3D, STJERNEKIG, KULDE, PANDEKAGER & KÆRESTEKEDELIG

Har jo været sammen med min kæreste, Alexander, hele weekenden, og på grund af min sygdom, har vi faktisk ikke lavet så meget. Alligevel var vi dog i Rosengårdscenteret i går, og spise frokost, og kigge lidt. Jeg købte tre stk. neglelak én i brun, én i armygrøn og én i sort. De kostede kun 50 kr! Forresten købte vi også et skrabelod som støttede børn i julen, og vandt sørme! Så vi vandt et gavekort, på 200,- til Rosengårdscenteret 10 min. før det lukkede, det kunne være bedre timet.. Men Alexander købte sig en cap til 150,- og jeg fik en halvtredser, så tror jeg skal ind og have mig tre neglelakker mere (:

Vi var også i biografen. Jeg ville egentlig gerne have ser "Red" eller "The Town", men Alexander insisterede på Saw 3D, og eftersom jeg bestemte sidst (han var den eneste dreng i salen da vi så "Twilight Eclipse") så han fik sin vilje. Måtte dog lige på toilet først, af frygt for at tisse i bukserne midt under filmen. Til min store overraskelse, nok også på grund af de meget ringe anmeldelser, var den faktisk god. Synes Saw-filmene er meget ulækre, og holder mig rigtig meget for øjnene i løbet af filmen, men den havde faktisk en god point, og 3D'en var brugt helt fantastisk! Da jeg så "Avatar" i 3D, lagde jeg mærke til at der ikke var 3D på særlig meget af filmen, men det er der på Saw! Jeg tog faktisk armene op foran ansigtet for at "undgå" at på indvolde og blod i hovedet...

På vej hjem stoppede vi på det mørkeste sted vi kunne finde, midt ude på landet, der hvor der ingen lygtepæle er, og kiggede på stjerner. Meget romantisk, men også en smule koldt...

I dag sov vi længe, lavede pandekager til morgenmad, og så "Top Gear", indtil han skulle hjem. Alt i alt en rigtig god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar