Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

07.11.2010

CHALLENGE TWENTYEIGHT & TWENTYNINE

Et billede af dig fra sidste år, og nu - hvordan har du ændret dig


Det er ret præcist et år siden dette billede blev taget, det var nemlig d. 13/11-09...


Tjae, hvad har ændret sig... Hårfarven har i hvert fald. Var helt mørkhåret for et år siden, og er nu blond, som også er min egen hårfarve, nok ikke helt så lyst, deaværre. Derudover er de fake briller væk, og de fake hair ex... Mit eget hår er heldigvis blevet en god længde nu...

Dagens outfit

Jeg har idag været på arbejde, så har bare tullet rundt i joggingbukser, 
og denne smukke shell-trøje, how sexy can it get?? ;)

3 kommentarer:

  1. ....det er vildt, så meget der kan ske på et år! Det er et rigtig godt billede af dig i øvrigt - det midterste!! :D
    - og Shelltrøjen er jo no'et smuk. SHELL <3
    Jeg kommer til at savne vagterne med dig!

    SvarSlet
  2. Tak tak, må jeg sige (:
    - ja, jeg er stadig meget skuffet. Over to ting faktisk; hvor er mit kage-billede, og hvor er vagterne med dig? Øv bøv. Det er bare surt.

    SvarSlet
  3. Undskyyyyyyyyyyld :(

    SvarSlet