Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

02.11.2010

CHALLENGE TWENTYFOUR

Hvad du end har lyst til


Vil fortælle hvordan min uge ser ud (:

Mandag: meget træt, og har stadig tømmermænd, i skole, og hjem og sove.
Tirsdag: møde sent, og på arbejde.
Onsdag: har fri hele dagen, på grund af OD-dag, og skal bruge dagen på afleveringer, og på at rydde op på værelset, yderst hyggeligt.
Torsdag: skal i skole, og lave lektier.......
Fredag: i skole, og bliver hentet af Alexander, og skal være sammen med ham. Hygge om aftenen med gode film.
Lørdag: har aftalt at gå en lang tur i skoven med Alexander, og skal slappe af i stor stil.
Søndag: Alexander skal hjem igen, og jeg skal arbejde og lave lektier...

En ret kedelig uge faktisk :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar