Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

19.10.2010

NINE & TEN

Kom lidt bagud, for jeg er jo taget til Aarhus med min kæreste (:

Noget du er stolt af fra sidste måned
Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget! Jeg tror September var en meget kedelig måned. Ingen afsløringer, gode karakterer eller noget som helst, øv altså.

En madvare du kunne leve af
Sushi! Jeg kunne spise det morgen, middag og aften! Hvis der er en af jer der ikke har smagt det, så gør det! Det kan godt være det virker skræmmende med rå fisk, men det smager himmelsk!

Det går rigtig godt i Aarhus, og det er lækkert at have en lejlighed for sig selv. Håber i nyder ferien, hvis i har!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar