Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

22.10.2010

ELLEVEN, TWELVE & THIRDTEEN

Kom igen bagud.. sorry!

Challenge 11
En youtube video du specielt godt kan lide


Denne her er SÅ hyggelig! Jeg bliver altid i godt humør af at lytte til den, kan ikke lade være med at tænke tilbage på min barndom. Og så hedder min kat O'malley, så jeg kommer også til at tænke på den lille langhårede hankat, når jeg hører den (:

Challenge 12
Hvordan fandt du blogspot og hvorfor blogger du


jeg fandt blogspot gennem facebook. Jeg fulgte med på Nikki's blog, så man kan vel godt sige hun inspirerede mig. Jeg synes selv det var underholdene at følge med på hendes blog, og tænkte at jeg selv ville prøve kræfter med det.

Challenge 13
Dit celebrity crush


For 3-4 år siden var jeg helt vild med det tyske band Tokio Hotel. Jeg havde plakater, sengetøj, T-shirts, smykker, flag, CD'er og DVD'er med dem. Jeg var endda til koncert med dem. Men det gik over, og jeg har ikke rigtig fået noget nyt celebrity crush. Selvfølgelig synes jeg Robert er vildt lækker i Twilight, og jeg synes John Mayer synger fantastisk, og er ikke grim at se på. Men jeg har ikke noget crush  jeg tror også det har noget at gøre med at jeg er blevet ældre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar