Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

07.10.2010

KNOCKS ME OFF MY FEET.

Kender i ikke de der helt specielle personer, som du bare er fantastisk glad for? Dem du ville ønske du kunne se hver eneste dag, dem du kan være dig selv 100% over for.. Hvis du ikke kender det, har jeg ondt af dig. Venskab og kærlighed er det vigtigste i verden. Jeg ses med en gruppe piger som jeg har kendt siden folkeskolen, nogle er kommet til senere, og nogle er sprunget fra. Men de piger, betyder alverden for mig. Man kan altid ringe og snakke, altid skrive, de er der altid, og omvendt er jeg der for dem. Nogle af pigerne har jeg kendt i over 10 år, mens jeg kun har kendt nogle i 1 år... Men de er hver især fantastiske for mig...


Der var desværre ikke et billede med allesammen :(

Hvem betyder noget helt specielt for dig?? Fortæl dem det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar