Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

08.10.2010

GOD BLESS WEEKEND

Endelig weekend... Den er længe ventet. Lige nu sidder jeg i toget på vej til Rødekro, skal nemlig være sammen med min kæreste i weekenden, har ikke set ham i to uger, så det bliver dejligt. Vi skal slappe af hele weekenden, med gode film, som f.eks. Anden Paa Coke?, Saw 6, Anden - Tal for dig selv og min absolute yndlingsfilm, Love And Other Disasters, hvis du ikke allerede har set den, så burde du!
Den handler om en Engelsk/Amerikansk pige, Jacks, som har det svært med kærligheden. Hendes roomie er bøsse, men har kun drømt om en kæreste indtil nu. Da hun begynder at arbejde sammen med Paolo, sætter hendes bøsse-radar igang, og mener han er et perfekt match til Peter, hendes roomie, så hun fikser dem sammen, men Peter finder hurtigt ud af at det ikke er ham Paolo er interraseret i, men Jacks..

Jacks, og hendes bøsse-roomie Peter.

God Weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar