Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

13.02.2011

THE NIGHT OF MY LIFE

 Sådan så jeg ud. (fra venstre; Ditte, Mig & Line)

 Sådan så forsamlingshuset ud...

 Så mange sov hos mig.. (læs: Alexander, Max, Ditte, Line, 
Nikolaj & jeg selv + lillebror & ven, og mor & far)

Og sådan så det ud i morges (kl. 13)

I går holdt jeg min 18 års! Det var en kæmpe succes, med god musik, masser af alkohol, godt selvskab & fantastiske gaver. Blandt mine gaver var; tre gavekort til matas, en lækker cardigan, en fjälräven taske, en masse lækre cremer, neglelak & make-up... Derudover havde folk virkelig lavet nogle fine kort! Mine piger havde lavet en gæstebog, som de alle sammen havde skrevet i, og som resten af festen også fik lov til at skrive i.
Hele aftenen forløb perfekt, alle opførte sig ordenligt, og alle var med på at feste igennem! Og jeg fik selvfølgelig også drukket mine 18 shots.
Desværre havde jeg overvurderet hvor meget folk drikker, så jeg har pænt meget alkohol tilbage, hvilket faktisk ikke gør noget.. Vil gerne sige tak til alle, for at være med til at gøre min aften perfekt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar