Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

21.01.2011

TELL ME WHY I LOVE FRIDAYS.


Endelig blev det fredag! Det har faktisk været en super uge, med dobbelt teori, foredrag om Niels Bohr (mindre spændene) & arbejde.
Senere skal jeg med toget til Sønderjylland, og ned til Alexander. Vi skal have en total afslapnings-weekend - lige hvad jeg har brug for. Dog står det lidt skidt til med lektier, da jeg ikke får så meget til i weekenden, bliver jeg nødt til at lave tysk afl. og naturgeografi afl. på mandag, hvor jeg oven i købet har sent fri... Det bliver ret sikkert stressende...
Håber i får en fantastisk weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar