Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

19.12.2010

WEEKEND, FERIE & JUL

I torsdags var jeg til julefrokost med min klasse. Der er en slags tradition på mit gymnasium, at man kommer fuld i skole den sidste dag før ferien, så det gjorde vi! Vi festede hele natten, uden at sove én eneste time. Og faktisk sov jeg ikke rigtig før jeg sad i toget på vej ned til Alexander, og der var jeg altså 35 timers søvn bagud... Men der fik jeg altså sovet halvanden time..
Jeg havde en dejlig rolig weekend, med håndbold, afslapning og hygge... Og nu er det jo altså ferie! Jeg har ikke de største planer for ferien, od over slevfølgelig at holde jul og nytår... Skal i lave noget spændene?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar