Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

07.12.2010

OOTD & HOMEWORK


Sko: Converse all stars - Knæstrømper: ukendt - Strik: Gina Tricot

Jeg er lige kommet hjem fra skole, og har lukket mig selv inde på mit værelse, med lektier og stearinlys..
Hvis man alligevel skal lave lektier, kan man da godt gøre det hyggeligt!
- bemærk den fine julekalender på hylden :)

God tirsdag til alle jer!

2 kommentarer:

  1. er vild med strikken var Gina Tricot og hvor ser dit værelse hyggeligt ud :-) især med julekalenderen, haha

    SvarSlet
  2. Tak skal du have!
    Strikken er faktisk ny, så den kan fås i GT lige nu, til den lette sum af 159,- (:

    SvarSlet