Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

25.12.2010

JULETID...

I går var det juleaften, og det var en af de gode! Vi fik god mad, og vi dansede om juletræet. Jeg fik så mange gode gaver!

Jeg fik en tv af min lillebror!

Plus et vækkeur!

Pung + halstørklæde er fra min farmor, 
armbånd fra min mormor og morfar, plus en cardi, som desværre skal byttes.

"Lady Million" eau de parfum fra min søde kæreste.
"Hugo Boss XX" Eau de toilette fra mine fætre.

Grå neglelak fra mine fætre.

Ur + 500,- fra mine forældre.

Det var bare sådan en fantastisk aften. Idag står det på julefrokost med min fars del af familien..
Håber i havde en god jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar