Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

13.11.2010

OUTFIT & PLANS FOR TODAY.

Leggings; Pieces - Strop-trøje; Vero Moda - 
T-Shirt; H&M - Cardi; Kello - Tørklæde; Attitude Matters!

Lige om lidt smutter jeg i Rosengårdscenteret med min mor, far & lillebror (: Jeg skal egentlig bare ind og købe tre neglelakker mere, for de sørgelige rester der er tilbage på det gavekort hr. kæreste & jeg vandt sidste weekend.. Ham har jeg forresten smittet med lungebetændelse.... :( Øv, jeg er så dum. Han kan ikke komme til Sensation White, i aften, på grund af mig...
I aften skal jeg til dobbelt-fødselsdag med alle pigerne, det glæder jeg mig super meget til! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar