Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

28.10.2010

UPCOMING DAYS

De næste dage bliver virkelig travle, på den gode måde altså... I morgen er der SPONX-fest (gymnasium fest) og lørdag holder en fra min klasse 18'års. I skal nok få både billeder og updates.. Forresten, så ringede jeg til en kørelære igår, da jeg jo snart kan begynde på kørekort. Jeg har hele tiden vidst hvor jeg gerne ville tage kørekort, men har ligesom ikke fået taget mig sammen til at ringe, det er jeg sikker på i kender, men igår fik jeg det altså gjort, og jeg skal have min første teori-time d. 13. december! Det er spændene, men samtidig meget skræmmende... Underligt at blive voksen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar