Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

11.10.2010

ME POOR THING!

Hvor er det dog dumt at kigge på nettet, når man absolut ingen penge har. Det er så ufatteligt fristende det hele...især når man synes man mangler det hele! Se f.eks. her..


Har længe manglet "the little black one" som kan pifte et hvert outfit op. 
Godt nok har jeg en fra sidste år, men den her, uhh, den ville kunne gå til alt
Og så er den lidt gammeldags - på den moderne måde. Den koster endda kun 139,-! 
Men det hjælper jo ikke noget når de allerede mangler på kontoen. 
Kjolen er fra nelly.com... Hvad synes i?



The little black one, kunne sættes samme med disse to fantastiske ting... Skoene koster 299,- på nelly.com og pungen er fundet på asos.com til £26, altså 260,-

Ååååh, hvor er den dog fin! - og dyr, desværre (kappen altså).. Sådan en gad man godt eje.. 
Den er spottet på asos.com til £200, altså 2000,- og det har jeg slet ikke råd til... 
Men hvor er den dog fin! og den burde ejes. Men hvis jeg ikke husker helt forkert, 
får man vidst nok rabat hvis man læser Bazar, og det gør jeg jo egentlig.. Det burde undersøges..


Ville ønske jeg vandt en million i Lotto, tror bare jeg er tvunget til at begynde at spille så... Øv, det har jeg heller ikke penge til!
Håber i har en fantastisk mandag, selvom det er den dummeste dag i ugen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar