Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

23.10.2010

HJEM TIL ÅRHUS!

Jeg har jo været i Århus fra mandag til torsdag med min kæreste, hans lillebror, og hans bedste ven. Vi boede i hans fars lejlighed, da han var på arbejde, han arbejder på en boreplatform.
Vi ankom mandag, og skulle lige hente nøglen til lejligheden hos han farmor, en rigtig sød ældre dame, som også bor i Århus. Vi aftalte med hende at vi skulle spise hos hende om aftenen. Derefter kørte vi over til lejligheden og fik vores ting sat af. Nicklas, min kærestes lillebror havde været i Århus siden fredag. Han havde været hos sin mor, som bor i en lille by udenfor Århus. Vi hentede ham, og så skulle Strandby, bedste vennen, låne bilen for at besøge sin familie som var i sommerhus længere nordpå. Vi tog hjem til farmoren, og spiste der. Det var rigtig hyggeligt, og jeg mødte også deres onkel, som er deres far's tvillingebror, så det var nærmest som at møde deres far sagde de... Dagen efter kom Strandby tillbage, og det var det deres mor's fødselsdag, og derfor skulle vi spise sammen med hende i vores lejlighed. Vi tog ned til et stort center for at købe ind til maden, og for at drengene kunne få nyt tøj, og sko. Jeg prøvede et par støvler, som min svigermor endte med at købe til mig!

De er fra Deichmann, og kostede ikke mere end 249,- !

Vi fik lækkert mad, og Preben, deres onkel kom også forbi. Vi endte med at sidde og hygge drikke, hvilket udviklede sig til en mindre fest! Onsdag vågnede jeg med kvalme og tømmermænd.. Men vi fik ryddet op, og så kom Preben igen, min kæreste og hans bror skulle nemlig fotograferes. Da de kom hjem igen, havde de frokost med. Det har seriøst aldrig smagt sådan en god pizza før! De havde også købt mere ind, og deriblandt var der er lille gave fra min kæreste...

Ti langstilkede røde roser fra min kære kæreste... 

Årh, det var bare dejligt at få, når man ligger der med tømmermænd.. Om aftenen spiste vi hos hans mor, og så Desperate Housewifes og dagens mand. Det var super hyggeligt! Da vi kom hjem så vi bare film, og slappede af. Torsdag var så dagen hvor vi skulle hjem. Men jeg mente nu ikke jeg kunne undvære min kæreste endnu, så jeg valgte at tage med ham hjem i stedet. Det var en rigtig lang tur hjem, det regnede helt vildt, og der var kæmpe kø mellem Vejle og Kolding, men hjem kom vi, og vi fik sat Strandby af, og holdte et stop ved Blockbuster hvor vi lejede tre film, og købte Ben & Jerry is (: Hele aftenen gik med at hygge, og se film.. Igår slappede vi også af, legede lidt med hundene, og så tv, kørte til Rødekro, og spiste på Burgerking, og satte mig på toget. Det bliver hårdere og hårdere at sige farvel til ham. Jeg ville helst være sammen med ham hele tiden.. Nu skal jeg til at klæde om, og på arbejde..
Men tror lige jeg vil ringe og sige hej til kæresten først (:
Hav en god lørdag!

1 kommentar:

  1. aw, det lyder rigtig hyggeligt! :) jeg har så godt nok aldrig kunnet enes så godt med hans mor, men det er dejligt at høre at du kan! haha. :D

    SvarSlet