Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

30.10.2010

HALLOWEEN SPONX!

Var til gymnasie-fest igår. det var super sjovt! Min veninde Katrine, og jeg startede ud hos mig, hvor vi drak og gjorde os klar. Derefter tog vi ned til en anden veninde hvor der var forfest. Vi tog over til gym kl. 21, og festede igennem! Tror vidst nok lige jeg fik et shot for meget, eller tre... Da det var Halloween skulle man klæde sig ud, og i kan på billedet se min meget opfindsomme hovedbeklædning, som jeg stadig ikke rigtig ved hvad forestiller...

Winni til venstre, mig i midten og Katrine til højre...

Nu skal jeg hjem til Katrine, og så skal jeg til 18års i aften, sammen med klassen... Puha, mere alkohol...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar