Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

10.10.2010

FIRST CHALLENGE

Et billede taget af dig selv for nyligt og fem tilfældige facts om dig selv




1. Jeg blev i 2007 kørt ned, og brækkede mit bækken, jeg vil aldrig kunne løbe igen.
2. Jeg kan kun stresse af på én måde, og det er ved at ride på islandske heste.
3. Jeg er døbt Maria Jensen, men ændrede navn til Maria Liv Jensen i 2008, fordi det er meget flottere, det er min moster's yndlings navn, og hun fik desværre ikke selv nogle døtre, og fordi jeg er den eneste i Danmark der hedder det.
4. Jeg tror på ægte kærlighed, og er en håbløs romantiker. Jeg var f.eks. forelsket i min nuværende kæreste et helt efterskole år, men fik ham først for 3 måneder siden.
5. Jeg drømmer om at få min egen gård med plads til to-tre heste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar