Jeg ved ikke om dette er begyndelsen eller slutningen, og jeg ved ikke om det overhovedet har nogen begyndelse eller slutning. Det eneste jeg ved, er at jeg er her nu. Og jeg er villig til at dele.

26.10.2010

Et koldt toilet giver koldt bræt.

Kender i ikke det, når man vågner om natten og skal tise. Så trisser man ud på toilettet med bare tæer, og søvn i øjnene, og når man så sætter sig, så et toiletbrættet helt vildt koldt.. Det er simpelthen det værste! Det er underligt, for om dagen virker det overhovedet ikke så koldt som om natten.. Bare en lille ting jeg tænkte på...

2 kommentarer:

  1. Det er simpelthen derfor, man skal bo i Japan, hvor alle folk har et toilet med varme i sædet! Ta-dah, problem løst! :D

    SvarSlet
  2. sådan et vil jeg have, når jeg bliver STOOOOR :D

    SvarSlet